Man vet att man är en cool kille när…

  • …man kryddar sin mat med tösalt och pepparkorn från ha178908_stock-photo-cool-froggelbössan.
  • …man ständigt har en av kommunens saltbilar efter sig.
  • …det säger klong-klong från byxorna när man promenerar sin varg i kvarteret.
  • …det är risk för härdsmälta då man bläddrar i Playboy.
  • …man rakar sig med en lie.
  • …man kan parkera en mindre bil mellan benen utan att nudda benen.
  • …man grillar i trädgården med eldkastare och friterar sina pommes i SAE 10w-40.
  • …man är så välutrustad att ens mellannamn är ”tripod”.
  • …årstiderna byts bara för att man vill det.
2 svar

  1. Ska kika. jorå det mesta av inlandsisen är borta nu. Ska skicka lite sol uppåt landet, jag lovar 🙂

  2. Kan du skicka upp lite vår, jag pallar inte med snö längre. Sorry att jag inte kollat din novell än, jag har sparat lösenordet, gör det senare.
    Jag har haft lite mycket att göra dom sista dagarna, om du kollar mitt senaste inlägg förstår du varför.

Kommentarer inaktiverade.

