Sorg

Han är nu borta. Mattias. Min vän som jag förlorade kontakten med under flera år men som jag fick veta hade långt gången cancer. Vi hann växla några sms innan det var dags och nu är han alltså borta. Mina tankar vilar hos hans familj och barn och med en tår i ögonvrån raderar jag sms:en vi hann växla under de sista veckorna han fick. Mattias, min vän, jag hoppas du har det bra på andra sidan och är glad att du slapp denna världens plågor. Du ska för evigt vara saknad. Rock on broder. Vi ses.

Mattias gillade Skid Row och just denna låt sammanfattar egentligen alla år vi har känt varandra…

8 svar

  1. Tack, ja det är svårt att fatta. Begravning den 14e

  2. Otäckt när det går så snabbt, man hinner inte ens göra ett avslut. Beklagar sorgen.

  3. Ja, inte sant? Så svårt att fatta liksom.
    Tack 🙂

  4. Det är vid såna här tillfället i livet man stannar upp och inser hur skört livet egentligen är och hur snabbt det kan förändras. Beklagar sorgen!

  5. Ja han hade inte mycket tid kvar när jag först fick höra om det. Jag undrar om de hann gifta sig innan…

    Tack. Man vet aldrig.

  6. Oj, vad fort det gick! ;(
    Jag beklagar.

  7. Uppskattat!

  8. Du vet var jag finns. Stöttar dig i det svåra precis som du gör med mig. Finns vid din sida och lyssnar när du behöver, kramar dig när du känner att du inte orkar, torkar dina tårar. ❤

Kommentarer inaktiverade.

