Det vetti fåglarna

2312050_209_185Jisses, vilken Skata jag träffade i tvättstugan idag, trodde jag skulle bli Ko-ko! Tur att man slipper Göka henne iaf.

Nu ska det bli skönt att Uggla på Gökboet med Jack Nicholson innan jag får Dårpippi. Han är verkligen inte Mesig och så bra att man kan både Kvittra och Flaxa samtidigt som man letar efter Snorkråkor och kan Skvätta öl.

Nä, jag tror jag ska åka till affären med min Vespa som låter Örn, örn ööörn och köpa lite godis till filmen som jag kan Gama på och Truta i mig .  Allt för att förtränga Ruggugglan som jag definitivt inte vill Pippa….men annars Mås det fint!

4 svar

  1. Hehe jag får lägga till det och fråga henne nästa gång 😉

  2. Men Anders, du kunde väl varit en gentleman, frågat hur det mås och hjälpt henne mangla örn-gotten.

  3. Tack tack, jag bloggar inte så mycket numera och söltrutar väl mest 🙂

  4. Hahah 🙂 –3< (peacetecken).

Kommentarer inaktiverade.

