Till Elin

Hej Elin

Ville bara säga att Jag hoppas att allt ordnar sig snart och att de får ordning på problemet. Jag minns hur jobbigt det var att hela tiden behöva åka fram och tillbaka till sjukhuset och hur det kändes när jag låg på olika avdelningar. Det finns absolut roligare saker att göra! Som att vara hemma en stund och bli ompysslad till exempel.

M & M pratar om dig med jämna mellanrum och jag förstår deras oro, men samtidigt är det betryggande att höra hur stor omtanken och kärleken är. Du har verkligen människor omkring dig som bryr sig om dig och det är ju verkligen guld värt. För att inte säga, fantastiskt.

Slutligen hade jag tänkt mig en passande melodi med passande text men det var så svårt att komma på och hitta någon bra, så det får helt enkelt bli en instrumental med åtminstone en passande titel. Bara för att det är så många som önskar att du blir frisk snart igen och tänker på dig. Astrid och jag håller alla tummar vi har. Krya på dig Elin!

2 svar

  1. Jag fick en hälsning på Facebook och det blev både omtyckt och uppskattat

  2. Va gulligt skrivet Anders! jag tror inte att Elin har sett det än men det kommer att värma hjärtat när hon läser det! Kramis:)

Kommentarer inaktiverade.

