Update måndag kväll

Synd att även bra dagar tar slut någon gång, för det har det varit för mig idag. Kunde man inte plocka några timmar från en annan, sämre dag, och plussa dem på en bra dag istället? Sug på den, vetenskapen! 😉

Jobbet gick bra och jag kom ihåg allt som skulle uppdateras och ta bort allt som inte längre är aktuellt, plus att jag lade grundplåten för en idé som jag har klurat på en längre tid. Jag presenterade den kortfattat för bossen och han tyckte det var en väldigt bra idé så jag tog åt mig lite credit. Under själv skapandet fick jag sällskap av fröken N och vi fick oss ett par goda skratt ihop minsann. Härligt, sådant 🙂 Som extra plus lyckades jag undvika en viss person idag också, vilket är bra för mig. Dels för att bevisa för mig själv att jag kan faktiskt ha disciplin att inte vara så spontant öppen som jag oftast är och dels för att personen gör mig illa på ett sätt som personen inte vet om. Då blir det lättare att undvika än att säga något om det. Människor får ju vara som de är så länge de inte gör någon annan illa. Nåja, svårt att förklara men credits to me!

Efter jobbet blev det samtal och nu är det bara 2 ggr kvar minsann, sedan är det slut! Lite synd men å andra sidan, när mina problem inte längre finns kvar så ska väl inte hon behöva ställa upp som samtalskompis. De småproblem jag har kvar kan jag lika gärna tala med min hund om liksom för jag vet redan svaren och lösningarna. Tja, ungefär så, ni förstår nog hur jag menar.

Resten av dagen har jag spenderat med att jobba lite, spela spel på Facebook, blogga och läsa nyheter. Kreativiteten och energin har verkligen funnits hos mig idag och jag har varit på väldigt glatt humör, och det är jag självklart tacksam över. Har även kommit på några blogginlägg som jag kommer publicera inom en snar framtid så häng kvar!

Men nu tänkte jag varva ner lite. Jycken ska ut på sista svängen, jag tänkte väl äta något innan sängdags och det blir säkerligen lite tv innan ögonlocken kanar ner. Med lite tur kan jag få lite sömn i natt. Det känns iaf så.

Naughty nite alla, vi skrivs mer i morgon tycker jag. Tjo på eder 🙂

2 svar

  1. Fan sant du, men om man satte de dåliga timmarna då man sov? 😉

  2. Fast timmarna från den dåliga dagen e ju dåliga timmar, vilket skulle innebär att även den bra dagen blir en dålig dag. Eller i bästa fall medelmåttig…

Kommentarer inaktiverade.

