Update torsdag kväll

Mjahapp, så var det snart dags att stänga de små blå för idag minsann. Lite lagom trött är jag faktiskt så det ska nog gå bra. Vi får se. Eller blunda då kanske.

Efter en riktigt seg morgon kom jag då slutligen till jobbet, smått spänd över vad bossen skulle säga om frågorna och svarsalternativen jag hade hittat på ihop med min jobbarkompis, till lördagens tipspromenad. Det blev några skratt och stora léenden, vilket såklart är ett bra betyg. Dock gjorde vi några små ändringar men i grunden är allt bra kvar och det känns ju fint. I övrigt hände inte så jättemycket. Men jag fick åtminstone en chans till givande samtal vid lunchbordet, om bland annat kost, och sådant är alltid värt mycket. Tack M och T 🙂

Annars har det varit ganska lugnt och fint här. Bloggade en hel del som ni har sett, sov lite, åt lite, drack kaffe, rastade voff…det gamla vanliga ungefär. Strax ska jag ut med voff sista gången för idag och sedan ska jag leta efter roliga appar på nätet. Aftonbladet hade en lista som lät lite spännande, om relationer, som jag ska kolla lite på. Sedan ska jag kika runt lite efter Gangnam Style, något som verkar vara oerhört populärt just nu. Sedan blir det nog dags att nanna.

Med andra ord, tack för idag, slut för idag. Om ni vill, vågar och kan så ses vi i morgon igen. Tjo på eder, gott folk 🙂

2 svar

  1. Det tycker jag också! 🙂

  2. Tack själv:) Dom där goa stunderna får vi ha oftare!!

Kommentarer inaktiverade.

