Update onsdag kväll

Jajemen, nu är man sådär härligt trött att man bara vill falla ner i bingen och sova i en vecka ungefär. Precis som det ska vara!

Dagen har varit lite utöver det vanliga. Jag och en kollega satt och försökte komma på bra frågor och svarsalternativ till en tipspromenad som vi ska ha på jobbet på lördag. Det blev väldigt roligt och ganska urflippat, precis vad jag misstänkte det skulle bli, men skratta får man ju göra ibland. Speciellt om man ska jobba på helgen också. Nu ska den bara klara chefens censur hehe.

7. För att ens ha en chans att ha koll på både medarbetare och allt som händer i huset, måste man vara ganska lång. Hur lång är vår versamhetschef?
A. Tre äpplen hög.
B. …..
C. …..

I övrigt har inte så mycket hänt egentligen. Jag är bara väldigt trött nu så jag ska ut med voff på sista promenixen, sedan blir det att sova.

Tack för idag alla, vi skrivs mer i morgon tycker jag. Tjo på er 🙂

