Update tisdag kväll

För det är väl tisdag? Jag har verkligen ingen koll just nu men det är ganska okej det med. Tids nog är det väl helg igen skulle jag tro 😛

Dagen har väl varit ganska schysst. Fick en riktigt intressant diskussion idag med en medarbetare, vilket inspirerade mig väldigt mycket. Har fått mig att fundera på det där med stå-upp och tja, folk har ju undrat varför jag inte har satsat på den karriären. Kanske det är dags? Det finns ju mycket att skämta om i mitt liv. Bristen på kvinnor, diabetes, blindhet, arbetslöshet, mina grannar, politik, psykoterapi….

Annars har väl inte så mycket hänt egentligen. Har försökt klippa klorna på voff och det var lika jäkla jobbigt som vanligt. Ska försöka klippa hennes päls i morgon så jag når. Kanske duscha också. Har jobbat lite hemifrån också då det ska firas 100 år på jobbet på lördag. Hemligt hemligt!

Men nu ska jag äta lite, gå ut med voff lite och frysa häcken av mig lite till, surpla lite kycklingsoppa och…kanske sova lite.

Hare hare kanin påse alla. Tjo 🙂

