Update måndag kväll

Huhjaja, nu är Anders riktigt trött må jag lova. Precis lagom i tid för att vara hälsosamt pigg i morgon får man väl hoppas.

Dagen har väl varit sisådär. Det blev ju datorjox hela dagen egentligen med datorer som skulle uppdateras och fixas med, men det gick bra. Alla datorer fick vad de behövde så det ska bara vara att tuta och köra när kursdeltagarna ska få använda dem i sin släktforskning. Peppar, peppar men det ska nog gå bra.

Väl hemma har jag väl inte gjort så värst mycket. Har mest funderat på varför folk beter sig som de gör och ska jag orka bry mig? Nä, tror inte det. Men det blir väl bra. Fixade lite mat, skrev till comhem då grannen har fel på sin uppkoppling, fick besök av Mr. T. och vi snackade lite över en kopp kaffe så i morgon ska vi åka och kika på en stuga som är till salu, inte så långt bort härifrån. Vildmarksliv, jo för sjutton, femtielva mil från stan, jojomen.

Men som sagt, nu är jag redigt trött så jag ska dra ut voff en sista sväng, sedan blir det nog något att tugga på om jag inte somnar innan. Eller med huvudet halvvägs in i kylskåpet, det vore allt en syn det.

Naughty nite alla, skrivs mer i morgon. Tjo på er 🙂

2 svar

  1. Jo, lagom vanlig och lagom tråkig. Men så kan det vara! 🙂

  2. Verkar som en vanlig dag. Ha det gott.

Kommentarer inaktiverade.

