Update onsdag kväll

Förlåt alla sköna lirare men även ikväll känner jag mig kortfattad, oinspirerad och allmänt astråkig och jag vet fortfarande inte varför. Känns som om något fattas liksom. Kanske det är för att man känner sig ensam och kall och lär så förbli fram till våren? Dock enbart en teori.

Dagen var väl ungefär som de flesta andra, jag släpade mig till jobbet, gjorde vad jag skulle, åkte hem. Har spelat lite Godfather på datorn och filosoferat hur ociviliserad historien var, när alla skulle springa runt och döda varandra stup i kvarten. Försökte se lite på tv utan att hänga upp mig på vilka offer det finns, som säljer sig själva för att nå tittarsiffror. Nä, jag är lite allmänt sur och butter idag och får väl hoppas på bättre humör i morgon. Men först, det gamla vanliga. Ut med voff, äta, duscha, sova. Argh så tråkig jag känner mig!

Nåja, natti på er så skrivs vi mer i morgon. Snart är det helg. Tjo på er.

