Update måndag kväll

Jahapp, så började klockan dra sig framåt halv elva och det är dags att börja smygkika lite åt huvudkuddens håll.

Jobbet gick bra och jag klämde iväg en inbjudan också, till en sjukvårdare som förhoppningsvis kan berätta lite för oss om diabetes typ 2. Tanken är att eftersom det numera är en folksjukdom kanske folk är intresserade av att veta hur man undviker att få diabetes. Vi får väl se hur det mottages av min stackars församling 🙂

Varannan måndag är det även samtalsdags för mig men idag var det, njae, sådär liksom. Hade liksom inte så mycket att berätta men en teori som dök upp var att jag har svårt att känna aptit på någon mat alls eftersom allt varit förbjudet i så många år. Ja, det låter väl inte helt otroligt. Tänka i nya banor är inte alltid så lätt men jag antar att man får tvinga sig till sådant och rubba de gamla rutinerna.

Resten av dagen har mest spenderats i soffan faktiskt. Har försökt tvinga mig att plugga lite paragrafer då bostadsrättsföreningens stadgar är väldigt diffusa just nu, men det var inte så hej dundrans roligt så det blev mest att se på tv haha. Kanal 7 visade ett program, Det Okända, från min hemtrakt och det var faktiskt väldigt intressant. Att de sedan kallade området för Dödens Dal är jag dock fundersam över. ”I folkmun kallat…” kan man ju undra över för jag har då aldrig hört det öknamnet förr, men det är klart, det kanske blir bättre tv då 🙂

Nej nu ska jag sätta mig ner med lite tråkiga papper inför styrelsemötet i morgon. Så jäkla tråkigt men jaja, någon måste ju göra det och nu råkar det vara jag som får medla i sandlådan. Det ska bli så jäkla skönt att avgå, ni anar inte 😛

Natti alla, skrivs mer i morgon hoppas jag. Tjo på er 🙂

2 svar

  1. Ah så coolt, det lär ju vara spöklikt om något.
    Ja när både Almedahls och Hedbergs Guld haltar så måste vi ju lcka med något som spöken, vilket ju träffande nog skildrar företagsklimatet haha

  2. Självklart skall alla städer ha en plats där det spökar. Lika självklart som Systembolag, Dressman, Arbetsförmedling och rondeller. Uppe hos mig har vi en övergiven tunnelbanestation på Järvafältet som aldrig blev färdigbyggd.

Kommentarer inaktiverade.

