Update torsdag kväll

Jahapp. Det var nästan den torsdagen det. Tyvärr hann jag inte rädda världen idag heller men kanske, bara kanske i morgon.

Nej men dagen har väl varit sisådär. Jobbet gick bra och jag blev väldigt glad att jag hade fått svar i morse från en inbjuden föreläsare som jag hade kontaktat igår kväll. Snabbt, lätt, inga krusiduller. Det är så det ska vara! Sedan kom jag på en smart lösning för att locka nationella läsare till jobbets blogg så stort plus för mig där! För övrigt har den delen av dagen varit smått grå och självklart har det regnat mest hela dagen. Är det kanske därför man känner sig lite tafatt?

Hemmavid har det också varit lugnt och fint. Lite spelande på Facebook, lite jobb (ska komma ihåg att lägga 30 minuter + på tidsrapporten) och GG som hälsade på. Vi kikade lite på 112 – på liv och död, och Kontaktannonsen och hon tyckte jag ska kolla deras hemsida. Jo, kanske det, får se….

För övrigt har det inte hänt något speciellt. Hade väl tänkt dra ut voff en sista runda, äta lite, duscha, se lite på tv tills jag somnar. Typ det gamla vanliga. Fredag i morgon och sedan helg. Ska försöka att inte plugga ihjäl mig på föreningsstadgar och paragrafer. Låter lagom skoj, eller hur? Kanske det blir roligare om man varvar med lagom mängd folköl?

Nä, slutsnackat för idag. Vi skrivs mer i morgon om ni vill, vågar och kan. Tjo på er mina lamer och märrar 🙂

