Update onsdag kväll

Tredje kvällen i rad som jag är astrött och det susar i öronen. Märkligt är väl ett bra ord då jag inte har gjort något ovanligt. Jag äter som vanligt och har gått och lagt mig i tid, vilket i o för sig haft effekten att jag har vaknat mitt i natten, men det är iaf hälsosamt! Eller ja, nästan iaf, om man bortser från effekterna.

Dagen har annars varit sisådär och inget speciellt har hänt. Jobbet gick bra och jag jobbade lite hemifrån också med att skicka inbjudningar för föreläsare om olika ämnen. Bland annat om diabetes typ 2, hur man sköter det och hur man ska undvika det. Lär bli intressant iaf.

Men nu tänkte jag dra ut i regnet med voff, sedan blir det väl att äta, duscha, sova så att man orkar med morgondagen. Faktiskt är jag smått imponerad av mig själv att jag orkade dra mig till jobbet på en onsdag, en dag då det mesta inte fungerar, men det gick! Med bara en timmes sömn förra natten så är det liksom wow.

Nåja, slutpladdrat för min del. Hare hare kanin alla så skrivs vi mer i morgon. Tjo på eder och pax vobiscum 🙂

2 svar

  1. Tack detsamma och jag ska försöka. Tur att det snart är helg!

  2. Du får ha en underbar dag, vila ut ordentligt.

Kommentarer inaktiverade.

