Update måndag kväll

Vråltrött. Det är mitt andranamn ikväll, känns det som. Möjligtvis har det att göra med att jag sov en timme på morgonen? Jo, ja, kanske det 🙂

Dagen har ändå varit ganska okej får man väl våga påstå. Jobbet gick hyfsat och efter ett samtal med bossen kan jag nu förvänta mig förändringar angående föreläsnings-projektet. Vi blir en man kortare, Vi får väl se hur det går. Antagligen bra, utan att säga för mycket hehe.

Efter jobbet var det dags för veterinären. Lilla gumman skulle få sin årliga vaccination och vi skulle även kolla något som såg ut att vara ljuvercancer. Efter en snabb undersökning fick jag beskedet att det troligtvis bara är fettknölar och i värsta fall, godartade tumörer, vilket de i så fall kan skära bort men vi avvaktar och har det under uppsikt. Alltså ingen fara på taket, vilket ju var skönt att höra.

Väl hemma igen var det dags för ännu mer styrelsejobb och möte. En hel del bla bla bla som vanligt men vi ska iaf försöka anordna ett möte på tisdag i nästa vecka för att få klarhet i framtiden. Det skönaste vore ju att trolla med knäna och att allt ordnar sig snabbt och lätt, men eftersom mogna män envisas med att bete sig som bajsnödiga skitungar i sandlådan får man sitt tålamod testat. Ja jisses…. 🙂

Men nu tänkte jag äta lite, gå ut med voff och sedan sova snabbare än kvickt. Med lite tur så kanske man är pigg i morgon så man orkar göra bra ifrån sig på jobbet. Ja, jag tror på jultomten också 😛

Naughty nite alla, vi skrivs mer i morgon. Tjo på eder 🙂

4 svar

  1. En får göra så gott en kan….så enkelt är det 🙂

  2. Verkar ha haft en hel fylld dag. Förstår din trötthet

  3. Nähädu här har det regnat hela dagen och jag minns då inte många solglimtar eller ens uppehåll i förra veckan heller. Hösten är här!! Tur man är härdad 🙂

  4. Hoppas du fick bättre väder på din hundpromenad än hundvädret jag hade på min.

Kommentarer inaktiverade.

