Update fredag kväll

Jag är fundersam ikväll. Visserligen var det en bra dag med ett lysande föredrag men senare på kvällen fick jag reda på att jag ovetandes kan ha brutit mot lagen. Självklart med alla parters bästa i åtanke men ibland kan det gå helt åt skogen utan att man anade det. Så nu känns det ganska olustigt.

Ska fundera lite. Ordna tankarna. Få rätsida på situationen. Ja jisses.

Natti alla, tjo på er.

4 svar

  1. Oj? Ja, gärna det. Säg bara när och var så ska jag försöka hänga på 🙂

  2. tja du allt är ju relativt 😉 Aktuell och aktuell, jag har aldrig vart på kryssning så du får väl lära mig hur man gör 😉

  3. Jag har faktiskt funderat över den, är den fortfarande aktuell? Hade nog behövts!…och inte för att fly landet 😛

  4. what? blev du kriminell helt plötsligt?! 🙂 Kanske skulle tagit den där kryssningen för att få rätsida på de hela? =)

Kommentarer inaktiverade.

