Alla barnen…

Tack vare ett besök av goa R fick jag inspiration att skriva lite, vara lite galen och tänkte på Alla Barnen-historierna. Dock fann jag inte några som var lagom bra så jag fick helt enkelt skriva några egna. Nu hoppas jag bara att ingen blir sur och har humor haha.

  • Alla barnen hamnade i himlen utom Anders för han drog åt fanders.
  • Alla barnen använde preventivmedel vid speciella tillfällen utom Teddy för det var det han enbart var klädd i.
  • Alla barnen sprang näck utom Monika som hade råd med både byxor och tunika.
  • Alla barnen fick dela på godispåsen utom Kerstin och Kjerstin som hade varsin.
  • Alla barnen hade råd med vin på flaska utom Petra som fick nöja sig med tetra.
  • Alla barnen såg ut som apor utom Magdalena som faktiskt rakade bena.
  • Alla barnen såg på South Park utom Jennie för she killed Kenny.
  • Alla barnen smörade för läraren utom Mathilda som hade missuppfattat begreppet och satt i ett hörn med ett paket Milda.
  • Alla barnen var ute och drack öl utom Jonas, han tyckte staden skulle skonas.
  • Alla barnen var nationaldemokrater utom Anna, hon sket i allt och drog till Havanna.
  • Alla barnen debatterade budgetpropositionen utom Ann-Sofie som hade skitsnacksallergi.
  • Alla barnen kände sig säkra utom Kristoffer som var ett brottsoffer.
  • Alla barnen gick på gatan och tjänade pengar utom Robert som såldes på offert.
  • Alla barnen var smutsiga utom Tord för han hade badat i en fjord.
  • Alla barnen fick rännaskita från pizzeria Galaxy utom Gull-Maj som tyckte bättre om thai.
  • Alla barnen njöt av cykelturen utom Miriam för hon satt bak-o-fram.
  • Alla barnen sket på sig av skräckfilmen utom Katarina som med mord i blick satt och flina.
  • Alla barnen hejade på Sverige utom Zandra som skämdes och ville utvandra.
  • Alla barnen hade raketer i byxan utom Andreas som fick låna Sydkoreas.
  • Alla barnen var nöjda med täckningen utom Anton som hade en Sony Ericsson.
  • Alla barnen blev sexuellt tillfredsställda utom Janne som fick nöja sig med sin 85-åriga granne.
  • Alla barnen var nöjda med sina jeans utom Jessica som visade hela härligheten genom sin bakficka.
  • Alla barnen hade håriga bröst utom Martina vars var jättefina.
  • Alla barnen mätte snopp i duschen utom Peter för han hade redan en halvmeter.
  • Alla barnen ville gå på dass utom Jeanette för hon hade redan skvätt.
  • Alla barnen stajlade i sina nya bratz-kläder utom Rebecka, hon tyckte om att näcka.
  • Alla barnen betalade dyrt för sin iPhone 5 utom Sabina som beställde en piratkopia från Kina.
  • Alla barnen betalade dyrt för de prostituerade, utom Kajsa-Lisa för hon fick leasa.
  • Alla barnen gick på dass under schamporeklamen utom Bella för hon ville sluta mjälla.
  • Alla barnen var frigida utom Marie som med alla barnen har full anarki.

Okej, jag hoppas jag slipper byta namn och adress nu… 😉

6 svar

  1. Tack, jag kan när jag..öh..kan 😛

  2. haha underbart 🙂

  3. Varsågod haha

  4. Hehe tackar. Tror jag vågar komma till jobbet då 😛

  5. Hahah men…!

  6. haha 🙂 du har haft fullt upp ser jag, vilken inspirationstopp!! Härligt!

Kommentarer inaktiverade.

