Update onsdag kväll

Öh? Bidde det natta helt plötsligt? Vart tog liksom dagen vägen?

Det har varit en skum och luddig dag idag och faktiskt minns jag inte så mycket av den. Gjorde vad jag skulle på jobbfronten, ringde ett samtal och lilla mammsen var på besök. Det var väl allt, men vad sjutton gjorde jag resten av dagen? Skumt.

I morgon kommer det däremot hända saker. Först är det tänkt att bli tuffa samtal i min grupp angående föreläsare, sedan ska vi reda ut några konstigheter, eller vad man ska kalla det. Kommunikationsproblem kanske man kan kalla det. Hur som helst undrar jag hur uppskattat det egentligen är, det som vi gör. Man önskar ju att folk sa vad de tycker och tänker. Nåja…

Vid lunch ska bossen, jag och en vän till mig ha ett samtal om det möjligtvis finns en chans att få komma och jobba hos oss. Jag håller alla tummar jag har för min vän, och Astrids också. Kanske, kanske, kanske det även blir kaffe och kakor med en väldigt betydelsefull person. Vi får se.

Men nu ska jag fortsätta sörpla i mig varm räksoppa och inom en snar framtid, skutta ner i sänghalmen och gömma mig under täcket för den hemska och kalla hösten som är här och spökar.  Vi får väl hoppas på lite mer värme innan vädret slår om totalt.

Natti alla, skrivs mer i morgon och tjo på eder alla 🙂

