Update måndag kväll

Aaaaargh! Lååång dag, herre jistanes minsann a la halleluja!

Tack vare en jättemysig och trevlig liten krampliknande sak i vänsterfoten blev det ytterst lite sömn förra natten. Framåt 5-tiden på morgonen fick jag en kort stund av sömn, tror jag iaf, men insåg att detta kommer bli en omöjlig dag. Med andra ord blev det att jobba hemifrån idag och det blev jättebra och jag fick ro att göra det lilla extra liksom. Bra bra!

Efter 12 åkte jag ändå ner med bussen för det var dags för samtal. Vi pratade mycket om min senaste svacka (som alla här minns med tydlighet får man förmoda)  och om mina ilskna utbrott jag har fått på senaste tiden. Dock tar de där 50 minuterna slut så otroligt snabbt och när man går därifrån känns det som om man knappt har öppnat truten. Nåja, man fick ju vädra lite och jag tror vi kom fram till att det är nyttigt för mig att bli topp tunnor förbannad och att det är en invänjningsfas innan jag kan kontrollera det bättre. Låter skoj hehe.

Väl hemma hann jag med en liten futtig tupplur, sedan skulle hunden ut och sedan ett styrelsemöte, sedan vidare till granne för att höra om föreningens stadgar, bla bla bla och till slut upp till problemmakare nummer ett och få en påskrift. Däremellan blev det även ett besök till en tredje granne för mer påskrifter på protokoll så 21:30 var jag hemma igen. Det är så man önskar man hade OB ibland, det hade suttit fint!

Men nu som sagt är jag hemma och tar det lugnt. Ska strax äta något, ta mina sista två folkisar, ut med voff, duscha och sova. Det låter som en ypperligt bra plan, inte sant? Förhoppningsvi blir det inga kramper eller sendrag inatt men vem vet? Vi får väl se.

Naughty night alla så skrivs vi mer i morgon. Tjo på eder 🙂

