Update torsdag kväll

Hmm…jahapp…okej…nähä…*mummel*…okej, om igen då…

Ungefär sådär har det låtit här den senaste timmen eller så. Jag har nämligen köpt en e-bok online som jag nu har men vet inte hur jag laddar ner den till t. ex. telefon eller iPad. Men skam den som ger sig, jag har ju hela natten på mig! 😛

Dagen har för övrigt varit ganska okej. Dock har jag varit otroligt trött. Kanske det beror på tre dygns sömnbrist? Jo, det kan nog ha med saken att göra hehe. Det blev att jobba hemifrån idag, vilket gick finemang, sedan har jag hunnit med att röja runt lite, diska och annat.

Egentligen är det väl inte så mycket mer som har hänt här idag. Voff har redan varit ute på sista rundan, jag tänker äta relativt snart och sedan får vi se vad som händer. I morgon är det iaf föredrag igen och då blir det reiki och hur man i grupp fördelar sin positiva energi. Lurendrejeri, säger vissa. Don´t knock it until you´ve tried it, säger jag. Det kan minsann bli spännande, men mer om det i morgon.

Naughty night alla, skrivs mer i morgon. Tjo på er 🙂

