Update onsdag kväll

Jahapp, så var det då dags att summera dagen. I psykopatbetyg får den 3 motorsågar av fem möjliga.

Seg på morgonen som de flesta onsdagsmorgnar men jag drog mig till jobbet ändå. Av egentligen två speciella orsaker varav jag bara kan nämna en. Hemlis? Ja, kanske lite hehe. Men jobbet gick väl ganska bra och jag fick lite extra gjort så jag är nöjd. Dessutom stannade jag lite längre idag för att kunna luncha med världens goaste medarbetare, ML, och vi fick äntligen chans att prata lite om allt möjligt. Dessutom fick jag förklarat lite om varför helgen var så svart. Men alltigenom var det väldigt trevligt och vi slapp bli alltför blta på vägen hem. Vädret alltså, jisses så svängigt det har varit denna vecka.

Sedan har väl inte så hemskt mycket hänt egentligen. Jag brände lite burgare, åt lite extra för att ladda upp energireserverna, såg lite på tv och har kikat på några avsnitt av Bob´s Burgers. STOR rekommendation på den tv-serien alltså, hur kul som helst 😉

Men nu är det väl dags att börja sikta mot bingen. Med lite tur så kan jag sova normalt i natt, vi får väl se. Hur som helst, tack för idag slut för idag. Vi skrivs säkert mer i morgon.

Tjo på er 🙂

