Update fredag kväll

Är så ledsen och besviken just nu att det gör ont. Känner mig så oerhört jäkla ensam och hela veckan har varit ett virr-varr av frågor man inte vågat ställa. Skulle gärna berätta mer men det går inte här. Kanske inte alls. Sedan vill man ju inte gnälla, vem orkar med att höra på sådant? Inte många.

Tror det är bäst att jag går och lägger mig, jag och tankarna för jag vet redan hur kvällen annars kommer sluta. Med mer emotionellt skit, helt i onödan, om människor som inte bryr sig ett piss i övrigt. Men det är ju kul att man åtminstone behövs någon gång emellanåt. När man trodde något betydde något men man hade totalt fel. När ens allra närmaste säger ”jaha” och lägger på luren.

Kul. Skitkul.

Vi ses på måndag.

Fukkit.

4 svar

  1. Jo det brukar ju vara så men är så jävla less på sådant här skit. Fan orka alltså.
    Ska supa skallen i bitar ikväll får vi se om det hjälper.

  2. Tack Jonas.Ska försöka.

  3. blir ledsen av att läsa det här
    kravla upp och sen, spring igen
    heja dig anders :/

  4. stå på dig, Kram

Kommentarer inaktiverade.

