Update torsdag kväll

Jojomen, det är faktiskt redan torsdag och snart är det minsann helg igen. Hurra på det liksom 🙂

Dagen har varit och jobbet gick bra. För ovanlighetens skull fick vi det stora nöjet att lyssna på Borås-ambassadörerna Gunnar Jägsell och Henry Augustsson som berättade sina levnadshistorier, samt hur det kom sig att de två startade Lokalkanalen Borås på youtube ihop. Väldigt kul och underhållande faktiskt och väl värt att både se och lyssna på.

Efter jobbet träffade jag lilla mammsen och vi fick chansen att prata lite. Dock brukar våra sammankomster oftast gå snabbt och nästan stressigt till väga, så även denna gång. Men trots allt blev det inhandlat en födelsedagspresent åt min käre bror, något som jag har spanat in i nästan ett års tid, samt en webbkamera för min egen del. Den senare har jag givetvis testat lite under dagen och kvällen men undrar hur man egentligen ska få bättre skärpa i bilden. Utredning pågår!

Annars har det varit väldigt lugnt och fint här och inte många knop har blivit gjorda. I morgon är det dags för föredrag igen, samt veckomöte på jobbet, så jag hoppas att jag ska kunna sova gott i natt så man orkar. Sedan funderar jag lite på utgång i helgen, vi får se, men nu ska jag iaf ut med voff innan det är dags att dra timmerstockar.

Tack för idag, slut för idag, vi skrivs mer i morgon tycker jag. Tjo på er 🙂

