Update måndag kväll.

En tickande bomb går förhoppningsvis till sängs snart. Eller kanske inte, jag känner mig väldigt konstig och har gjort det mest hela dagen. För mycket irritation över motgångar just nu som bubblar inombords? Har känt mig frusen, hungrig, irriterad, på något sätt haft rysningar i kroppen. Hoppas det känns mer normalt i morgon.

Föreläsaren som jag hade hoppats på så mycket, hoppade av. Detta innebär att jag får fortsätta försöka få andra föreläsare men ärligt talat tar det emot så in i h-vete just nu. Hur kunde detta hända? Med lite tur kanske man skulle kunna få lite hjälp från någonstans, av någon. Vem vet? Sedan var det extra betungande att en vän till mig som har hjälpt mig mycket den senaste tiden bara genom att vara där och lyssna, tog mina sms i helgen på fel sätt. Vilket jag förstod själv då jag rullade tillbaka för att kolla vad jag hade skrivit efter X antal öl – så jag klandrar henne inte. Jag tror saken nu är utredd och att allt är okej, eller iaf så hoppas jag det.

Efter jobbet var det dags för samtal och som vanligt hinner jag inte med ens hälften av vad jag skulle vilja på 50 minuter. Dock har vi nu kommit fram till att jag har någon typ av mental blockad när det gäller min balans och benstyrka. De dagar jag mår bra och är trygg, stark och säker, ja då går jag nästan obehindrat. Men så fort som jag börjar tänka på det så sätter snubblandet igång och detta sker på en sekund. Varför? En bra fråga och just nu har jag inget svar men det verkar bottna i min djupa depression jag hade för ett år sedan ungefär och att jag har den plus min diabetes som alibi och ursäkt. Svårt att förklara såhär men kortfattat borde jag försöka tränga undan de negativa tankarna och lämna dem. Lättare sagt än gjort men med träning och envishet borde det gå. Puh 🙂

Nåväl, för övrigt har inte så mycket hänt. Jag försökte i över en timme få igång min webbkamera och mic men nehepp, inte denna gång heller. Vad fanken kan det vara som är fel? Tror jag får kalla in elittrupperna, d.v.s. min brorsa som kanske har en aning. Så ni får vänta lite till innan min debut som rockstjärna är ett faktum.

Nej, nu ska jycken ut en sväng, sedan blir det väl något att äta innan jag ska försöka somna. Ha det gott alla så skrivs vi mer i morgon. Med lite tur kanske jag kan få snacka av mig med någon. Jag håller alla tummar jag har för det.

Tjo på eder mina lamer och märrar.

