Update tisdag kväll

Mätt efter pizza och nöjd med Crank (sjuk, brutal, barnförbjuden, sjukt kul, bisarr, action, och helt jäkla galen) på dumburken så börjar jag bli lagom trött för att snart göra ett elegant svanhopp ner i sänghalmen.

Dock har det funnits saker idag som verkligen har stört mig. Saker som jag inte kan säga till någon i min omedelbara närhet, inte än iaf, jag måste fundera ut först exakt vad jag ska säga till min chef om det. Krånglig situation, ja absolut.

Men annars har dagen varit bra. Jobbet gick finemang, jag fick veckohandlat maten, till lunch blev det en McWrap och tvätten blev gjord. Nu ska jag försöka hålla mig vaken tills Crank är slut, sedan blir det ut med voff och snart, väldigt snart, blir det att sova.

Tack för idag, schlutt för idag så skrivs vi mer i morgon. Tjo på eder allez 🙂

2 svar

  1. Njae, när det rör detta ämne så har jag all rätt i världen att bli förbannad men jag har varit tvungen att gå ut ur rummet innan jag exploderade fullständigt.
    Men jo, jag ska tänka lite till på hur jag ska lägga fram problemet, annars kan det ta hus i h-vete så att säga och det skulle bara bli jobbigt 🙂

  2. Låter som ett klokt beslut, själv brukar jag alltid sätta mig ner andas och räkna till tio när jag är förbannad. Om jag inte är skitförbannad naturligtvis för då ramlar det ur mig automatiskt 🙂
    Regeln är att inte kläcka ur sig något man måste be om ursäkt för efteråt, för då vinner motståndaren.

Kommentarer inaktiverade.

