Update måndag kväll

Jahapp, så är jag tillbaka till bloggandet igen. Det var visserligen inte så lång tid jag höll mig borta men jag hann ändå samla lite tankar, få nya idéer och uppslag och få igång kreativiteten en smula. Ingredienserna till genialisk galenskap börjar komma i ordning 😉

Men för att summera denna dag så har den varit ganska okej. Jobbet gick väl ungefär lika bra som det brukar så jag är ganska nöjd. Efter jobbet var det dags för samtal och vi kom överens om att vi ska försöka avsluta framåt jul, vilket låter bra för mig. Jag är ganska klar vilka steg jag ska ta för att komma framåt, frågan är bara hur men det är för mig en mognadsprocess och får ta lite tid. Det gör inget, bara det sker.

Väl hemma hade de faktiskt städat ganska bra på gården så jycken kom ut utan att bli smutsig som en gris. Det blev en kort tupplur idag och sedan bränna lite mat och diska. I morgon tänkte jag tvätta, dammsuga och kanske tillomed dammtorka. Vi får se hur dagsformen blir.

Men nu ska jag se klart på 2½ män, sedan blir det ut med voff en sista sväng, duscha och sova. Ny dag i morgon och nya utmaningar.

Naughty night alla så skrivs vi mer i morgon. Tjo på er 🙂

