Update torsdag kväll

En lugn dag har snart passerat, den enda torsdagen den 23 augusti 2012 i världshistorien faktiskt.

Faktiskt fick jag jobba hemifrån idag, vilket funkar väldigt bra för mig. När man ska ringa och försöka boka in föreläsare så behöver man lugn och ro, samt gärna en telefon och e-post som verkligen fungerar. Vilket jag har hemma, så jag är nöjd.

På eftermiddagen var jag tvungen att dra en sväng upp till sjukhuset för att kontrollera blodtrycket. Förra gången jag var där var det nämligen för högt, 155/90, men idag var det tillbaka på mina normala värden igen, alltså närmare 100 och mer normalt. Självklart undrade sköterskan vad detta berodde på och jag hade såklart ingen aning. Men hur som helst, inga nya mediciner blev nödvändiga och det får man ju vara glad för.

Resten av dagen har det egentligen inte hänt något alls. Jag har sovit en hel del, kikat på Once upon a time i kanal 5 och sedan suttit väldigt lite vid Facebook. Snart ska jycken ut en sista svängom och tids nog blir det väl sängen hoppas jag. Kanske jag hittar på något tills dess, typ äta. Eller nåt.

Men i morgon är det äntligen fredag och då skrivs vi lite mer. Tack för idag och sov så gott när ni kommer så långt. Tjo på eder 🙂

