Update måndag kväll

Jahapp, så var allt som vanligt igen efter semestern. Rutinerna sitter där de ska och alla är tillbaka. Nu är det bara att köra på som man brukar.

Dagen var bra men löven har redan börjat falla på sina ställen. Jobbet gick bra och jag lyckades fiska in ännu en föreläsare, denna gång en hypnosterapeut, och det känns ju bra. Några föreläsare till så kan jag känna mig lugn.

Det var även dags för samtal igen, vilket också gick bra. Jag berättade om vad jag hade gjort över sommaren och att jag nu känner mig gladare, starkare och friskare, vilket såklart var goda nyheter. Vi diskuterade lite Mumintroll och framtiden och kom överens om att vi troligvis ska sluta ses framåt jul och nyår.

Lilla mammsen var ute en sväng i stora staden också, vi åt på McDonalds och pratade om allt möjligt och sedan bar det iväg hemåt. Senare på dagen ringde hon och sa att hon hade hittat hårband till mig och mitt skägg haha.

För övrigt har det varit väldigt lugnt här och jag har mest kikat på tv faktiskt och suttit lite ute på ljugarbänken ihop med en granne. Snart blir det dock snarkofagen då jag sov väldigt dåligt förra natten. så det ska bli skönt.

Men först ska jycken ut, lite mat fixas och sedan sova. Så jag tackar för idag så skrivs vi mer i morgon. Hej så länge på er 🙂

