Lugna puckar

Så var det tänkt att lyssna på Candlemass + en massa förband och jodå, vi kom faktiskt dit, men det var ”sådär”.

Egentligen vill jag inte racka ner på sådana här evenemang, men vart var allt folk? Vi svängde förbi två ggr och det var väldigt folktomt och knappt någon musik. Efter en fika åkte vi upp en gång till för att ge det en chans men det var ungefär likadant då. Så vi bestämde oss att styra kosan hemåt, glida runt lite i Mr. T´s El Camino och hamnade till slut hos brorsan min. Det blev lite snack och jag fick sniffa lite på en whiskey och sedan var det dags att bryta upp.

Men överlag var det en ganska soft och lugn kväll och för min egen del är jag glad att jag inte blev sittandes hemma igen. Efter lite däckspinn på gatan, lite bil- och hojsnack och en schysst fika kan man ändå inte klaga och vi får väl bara hoppas på att detta inte var sista gången att de gjorde en sådan tillställning, det är bara det att man vill ju mingla lite.

Vilka Candlemass är? Lyssna och beundra och skäms att du inte visste 🙂

 

