Update torsdag kväll

Minsann ja, så är det faktiskt torsdag redan. Vissa veckor fullkomligt flyger förbi, inte sant? Speciellt semestrar, har jag hört hehe.

Dagen har väl varit ganska okej ändå. Jobbet gick bra och mitt bollplank NGB var med mig större delen av dagen. I morgon är det dags för föredrag och denna gång är det en tjej som ska berätta om fördelarna med att röra på sig, äta rätt och träna. Vissa av oss kommer ha väldigt spetsade öron 🙂

Hemmavid har det varit lugnt. Ja, förutom att grannen kom över och tjatade på mig att ta fram ritningar för hur elkablarna ligger i marken utanför vårt hus då vi ska börja gräva snart. Inget speciellt, bara bredda gångbanan och ta bort asfalt bakom huset. Jag fick även erbjudande om att  köra grävmaskinen men det vette fanken. Jag har ingen aning om vilka spakar jag ska dra i ju men vem vet? Jag kanske testar ändå. Lite. Ska fundera på saken.

Lite senare på kvällen kikade jag på Once upon a Time i kanal 5 som faktiskt var ganska bra. Jag får nog kika fler ggr för det var kul att se gamla sagor i ny tappning. Rekommenderas!

Men nu ska jag bränna lite käk, hunden ska ut, det ska duschas och sedan sovas så att man orkar leda mötet i morgon. Natti alla, skrivs mer i morgon och tjo på er.

Anders´s signing out 🙂

2 svar

  1. Trodde det var fler. Jamen dåså 🙂

  2. E ju bra 2 spakar. Kör på det e kul. 🙂

Kommentarer inaktiverade.

