Dagens bild: Missnöjd.

Det här är en bild på mig. Den är inte tagen idag utan igår, på en solig och varm balkong med en Anders som har klätt sig fel och som idag undrar varför han aldrig någonsin blir bra på bild. Det hade kunnat vara bättre om jag var snaggad, gjorde det, det, det och det m.m.m. men jaja… och nej, ni får den inte i full storlek!

7 svar

  1. Haha jadu, minsann 🙂

  2. jo.. jag verkar ha en förmåga att fastna både här å där 😉

  3. zitten: Hehe jepp, jag vet inte varför men dina kommentarer hade fastnat i filtret. Skumt. Men det är klart jag inte tipsar om hur man får full storlek 😛

  4. Vågade du inte visa min gulliga komentar? Inte ofta jag är så gullig annars 😉
    Åh vad de fick mig att känna mig gammal.. hundvaktens mamma 😀 Ska ajg komma å slå dig.. skojaaaa 😉

  5. Hehe ja kanske det är så. Det enda lyckade kortet i världshistorien på mig är från nionde klass. Kanske man kan köra det i Photoshop och göra mig äldre. Men bara lite 😛

  6. Finns det nån som tycker att man blir bra på bild?
    Dubbelhakan syns, höknäsan, sneda tänder….
    Hahaha

  7. Det var väl ett bra kort på dig. Tycker jag :)) En gla å go Anders. ps.. full storlek får man om man klickar på bilden hihi

Kommentarer inaktiverade.

