Update tisdag kväll

En bra dag är snart slut och det är ju lite synd då den gärna kunnat vara lite längre. Märkligt hur det kan skifta, jämfört med igår.

Men jobbet gick bra och jag lyckades boka in ännu en föreläsare som är tänkt att besöka oss en gång i månaden, och det känns ju grymt bra. Nu är det bara två fredagar till i varje månad som jag ska boka föreläsare till men det ska väl gå på något sätt. Sedan insåg jag att jag ju faktiskt gjort ett hyfsat jobb då företagets Facebooksbesökare har ökat från 45 personer till över 2000 stycken, så något måste jag väl göra rätt då 🙂

Hemmavids har det varit ganska vältrafikerat idag. Hundpromeneraren och hennes mamma kom förbi en sväng, sedan blev det snack om allt möjligt och kaffe på balkongen i solvärmen. Strax därefter kom T förbi med M och hennes dotter och det är ju alltid kul med besök, och det är väl därför mitt humör är så bra.

För övrigt har inte så mycket hänt, ja förutom att jag av någon märklig anledning har fått en konstig värk i ryggen. Den kom, bara sådär, mitt i arbetet och är nu mildare men den ömmar. Mycket märkligt men jag får väl hoppas att den är okej i morgon. Eller så får jag annonsera efter en söt kvinna med små, osvettiga fötter som kan tänkas ta en promenad på min rygg. Jag har hört att det kan vara effektivt.

Men nu hade jag tänkt att gå ut med voff på sista promenixen, sedan blir det mat och en skön dusch tror jag, innan det är dags att lägga skallen på lilla kudden och dra några timmerstockar. Så tack för idag, schlutt för idag, vi skrivs säkert mer i morgon om inget oförutsett händer.

Tjo på er 🙂

P.S. spana in Dagens Citat på höger sida. Fina grejer minsann 😉

