Update torsdag kväll

Liket lever. Eller ja, jag menar ju mig själv då förstås för tro mig, jag har verkligen varit seg och trött idag. En annan är ju inte van vid sådana strapatser som i går.

Men dagen började lugnt och fint med sovmorgon och jag började jobba vid 12. Allting gick finemang och jag ordnade några extra bra inlägg på jobbets blogg så det känns ju fint. Fick lite nya uppgifter också som ska bli spännande att sätta tänderna i.

Fick även pratat lite med grannen och vi tänkte åka iväg en liten sväng, bara för att komma iväg lite och vi siktar på lördag bara vädret tillåter. Vänga kvarn minsann, det låter väl helt okej.

Men nu tänkte jag hoppa ner i sänghalmen, trött som jag är. Tänkte bara äta lite och sedan blir det zzz för min del.

Hej på er gott folk så skrivs vi mer i morgon. Tjo på er 🙂

