Dagen efter.

Okej, det är bara att konstatera att jag inte är 20 år gammal längre. Är lite seg idag, har smått ont i både ben och rygg men jaja, det är inte alltid man får se Alice Cooper så det var helt klart värt det.

Nu ska jag strax iväg till jobbet och jag berättar mer om gårdagen, senare idag.

Hej så länge. (aj)

4 svar

  1. Ja absolut värt det. Tål att göras om 🙂

  2. Ja, men visst var konserten värt det?! Jag gillade den grymt.

    /Nathalie Sjögren
    http://www.nathaliesjogren.wordpress.com

  3. Ja helt sanslöst ju. Folk fick nog och körde som dårar på vägrenen samtidigt som vi kunde räkna till 5 bilar som satt ut varningstriangel. Två yngre mammor gick på vägrenen, bärandes på sina barn. Man undrar ju vart sjutton de var på väg. Galet.

  4. Hade det inte varit för den jävla bilkön på motorvägen….50 min stod vi där 😦

Kommentarer inaktiverade.

