Sitter och planerar lite…

Som alla i min omgivning vid detta laget vet, ska jag till Liseberg på onsdag för att se och höra på Alice Cooper. Dock visar det sig inte vara så väldigt lätt trots allt…

”Snälla, gör så att Anders kan komma till Liseberg…”

Start från Borås Resecentrum kl 18:35 med buss till Göteborg, sedan ett byte på vägen och är vid Lisebergs station kl 20:00. Alice börjar spela vid 21 och spelar troligtvis  i 2 timmar. Då blir det buss 23:20 och hemma i Borås vid 00:25 då det såklart inte går några bussar hem så sent så det blir taxi. Så ungefär vid halv ett på natten är jag hemma igen.

Sedan, pinsamt nog, hade jag glömt – var ska man ju dumpa jycken någonstans också. Någon som känner sig manad?

Med lite tur orkar jag dra mig ur snarkofagen vid kl 6 på torsdagen och sedan jobba, för att på eftermiddagen få besök av en mäklare som ska värdera min lägenhet. Framåt kvällen eller ens om jag orkar så långt, kommer jag vara ett totalt vrak, ifall någon undrar varför jag är okontaktbar.

Jag är inte orolig att jag ska orka onsdagen, men däremot dagen därpå. Hur ska detta gå? Spänningen är olidlig.

Å femtielfte sidan, hur ofta ser man en levande legend? Inte varje dag nej. Kom igen nu Anders, det här fixar du!

6 svar

  1. Med lite tur kan jag vara där en timma innan det sätter igång. Hoppas få några bra bilder med min dåliga mobilkamera hehe

  2. Skitkul !!!!!!!!! Han är verkligen sevärd, var där i tid så du får plats långt fram. När man verkligen ser hans saggiga skräckutrustning blir han ändå mer underhållande. Stod längst fram på Arenan på fryshuset för flera år sedan, det var en himla skillnad mot långt bak på Grönan.

  3. When u put it that way… 🙂
    Jorå jag åker, det har nog fixat sig ganska bra ändå och till slut.

  4. Haha men hallå. Skärpning här. Att inte åka är en skymf mot allt vad vett och förstånd heter.
    2010 hade jag ingen biljett, ingen resa bokad och ingenstans att bo 5 dagar före konserten och lyckades ändå ordna det och ta mig till 80 mil…
    Det kan omöjligt vara omöjligt..!

  5. Hehe ja det har du ju faktiskt rätt i 🙂
    Ska försöka dumpa jycken på mina stackars föräldrar tror jag 😛

  6. Skit i dagen efter, ett sådant tillfälle måste man ta till vara på.
    När tror du att du får se honom för 100:- nästa gång 😉

Kommentarer inaktiverade.

