Update torsdag kväll

En givande och bra dag är snart slut och det är nästan lite synd.

Faktiskt fick jag jobba hemifrån idag och jag har insett att det är en ganska bra grej för mig. Jag kan jobba koncentrerat och inriktat och på olika saker. Dels det vanliga jobbet såklart men även varva med att t. ex. diska och dammsuga, gå ut med voff och andra saker. Allting i lagom doser alltså. I princip hade jag kunnat sköta alla mina arbetsuppgifter hemifrån men så ska man ju vara social också. Vad det nu ska vara bra för… 😉

Annars har det varit bra och detta är fjärde dagen i rad som jag har haft en jäkla energi. Jag äter mer nu, tränar och bryr mig mer om min hälsa än någonsin. Vitaminer, näringsdrycker, mat, magnesium och ordentlig sömn har gett mig mycket mer energi och jag behöver inte ens ta tupplurer på eftermiddagen. jag gör saker, grejar och trixar och humöret är otroligt mycket bättre. Det är nästan så man blir misstänksam haha. Kanske det har något med framtida mål att göra? Hmm… 😉

Men nu ska jag spela lite mer på Facebook, sedan får vi se om det blir åska här för det känns otroligt varmt och klibbigt i luften. Ska ta en dusch men misstänker att det kommer bli en till i morgon bitti och att jag får sova med både fönster och dörrar öppna i natt. Har man lite tur så smyger någon av motsatt kön in och….så säger vi inte mer om den saken nej!

Naughty night alla, tack för idag och vi skrivs mer i morgon. Tjo å er 🙂

