Update tisdag kväll

En ytterst produktiv dag är snart till ända och jag tycker jag kan känna mig ganska nöjd faktiskt.

Tiden gick förvisso långsamt men däremot hann jag med massor av saker så det känns ju väldigt bra. Dock har vädret varit väldigt märkligt då det har växlat gång på gång mellan totalt hällregn och solsken. Man tycker väl att vädergudarna kunde bestämma sig någon gång hehe.

Jag träffade även mamms och papps som var ute och kuskade lite i den stora stada. Vi åt lite på McDonalds, åkte några ärenden och snackade om lite allt möjligt. Bland annat om lägenheter då jag är igång och söker nu igen. Kanske ni minns vraket jag kikade på som hade trasig och möglig parkett? Den är till salu igen, nu helt renoverad och betydligt snyggare. Dock dyrare såklart men ändå inom min prisradie, ja men så blir det såklart bud på den och då lär jag snabbt vara ur leken haha. Nåja, ska fundera lite på saken. Här får ni iaf lite bilder att jämföra med…

Detta bildspel kräver JavaScript.

Men nu hade jag tänkt att äta något innan det ska duschas och nannas. Voff har redan varit ute på sin lilla runda och hon har redan parkerat sig i soffan minsann.

Tack för idag, slut för idag och vi skrivs mer i morgon. Tjo på er gott folk 🙂

