En liten resa på youtube

Jag gillar verkligen youtube för det är ett så bra tidsfördriv. För närvarande har jag över 30 spellistor och jag vet inte hur många klipp med musik, humor och annat. Det finns nog något för alla där ute.

Idag började resan på Facebook där Ginza Hårdrock hade lagt upp något om Iron Maiden och att man inte bör SMSa under deras konserter….

…och av någon anledning fanns det även närliggande klipp från VM i friidrott, eller nåt, från Barcelona där någon Michelle Jenneke tydligen gör någon typ av (löjlig) sexig uppvärmingsritual innan hon ska hoppa häck…

…när jag snabbt hade insett att det där var patetiskt var inte steget långt till ett roligt (?) pälsdjur som hade något med en raketuppskjutning att göra, så det klickade jag såklart på…

…sedan blev det några klick på roliga djur, bland annat en hund som har sina tricks att komma åt vad han vill i köket…

…sedan råkade det bli ett riktigt dåligt klipp med en alpacka som dansar till Fragglarna, det lät roligare än det var…

…men resan slutade med ett reklamklipp om Turbo Spoke, en plastbit som stackars föräldrar förväntas köpa till sina ungar…

Säga vad man vill men man hittar som sagt alltid något och man kan ju inte annat än älska alla ”related-tips” man får vid sidan om.

