Update onsdag kväll

En dag full av funderingar är snart slut och jag är trött. Märkligt ändå, jag har inte sovit såhär mycket på flera år. Kanske det är av tristess, jag vet inte men jaja, så är det iaf. Börjar längta tillbaka till jobbet faktiskt där det åtminstone händer något även om det är på rutin.

Dagen har varit full av städning, matlagning och ett nytt. litet projekt som jag har påbörjat. Mer om detta i morgon tror jag men ni kommer nog bli smått förvånade. Annars har det varit lugnt idag, dock med ett otroligt fint väder, vilket jag satt ute och njöt av i någon timme. En äkta sommardag minsann.

Nu ska jag kika färdigt på Role Models på tv, ut med voff och sedan sova. Hoppas det blir lika fint väder i morgon.

Tjo på eder.

2 svar

  1. Igår minns jag inte 🙂

  2. Vädret blev väl inte riktigt som igår…

Kommentarer inaktiverade.

