Update fredag kväll

Jepp, jag vet. Jag missade att skriva igår, men så kan det gå när sällskapet är gott och tiden flyger iväg. Dessutom fick jag en spade!

Mr. T. bjöd in mig på lite kaffe och skitsnack och han hade köpt en liten spade åt mig. Tanken är att vi ska dra iväg och fiska någon dag snart och då måste man ju gräva mask. Annars har jag majs också men jag tror mer på mask faktiskt, det har alltid funkat jättebra.

Annars har jag tagit det lugnt, pluggat lite, betalat räkningar och hämtat näringsdrycker. Dock var denna dag en sådan dag då nästan allting blir fel. Kanske det beror på lufttrycket så att hjärnan storknar, jag vet inte, men man blir smått irriterad då saker inte fungerar. Som att ta sig till poskontoret för att hämta lådor och man har glömt mobilen med koderna hemma. Sedan säger man fel, att lådorna är gråa när de egentligen är bruna. Doh, hallå liksom? Att sedan resan till Varberg inte blev av var inte heller kul men jaja, vissa dagar är helt enkelt skruvade och man får hoppas att morgondagen blir bättre. Då blir det minsann grillning ihop med goda vänner. På en altan med tak över, bör tilläggas, då vädret verkar bli ganska trist, men det ska nog gå bra ändå.

Nåja, nu har voff varit ute på sista rundan och det ska nog bli lite spelande på Facebook alldeles strax, sedan får vi se när det blir läggdags.

Tack och hej, leverpastej som Sune sa. Eller Hej då macken, vi ses imorrn 🙂

