Update tisdag kväll

Semester och ja, jag var faktiskt tvungen att kolla vilken dag det var innan jag satte rubriken haha.

Dagen har varit väldigt lugn och fin, dock regnig. Jag har sovit väldigt mycket och kanske behövdes det också. Igår glömde jag bort dagens bild, dels för att jag helt plötsligt började må fruktansvärt illa så jag sov några timmar där också. Jag vet inte vad det berodde på då jag bara åt som vanligt och inget annat, dessutom låg blodsockret bra. Framåt eftermiddagen mådde jag bättre och fick besök av mr. T. igen och vi pratade i några timmar, skrattade och hade det gott. Om allt går bra så kanske vi kan hitta på något nu i sommar och det vore ju askul.

Övrigt idag har jag försökt ta mig i kragen och plugga men det vill sig inte riktigt. Kanske beror det på att jag knappt har någon mat hemma och hjärnan får brist på energi. Men i morgon ska det handlas, hoppas jag verkligen. När det börjar eka i frysen så är det allvarligt haha.

Nej, nu ska jag hitta på något. Får se vad det blir. Är lite nyckfull nu känns det som. Anything goes liksom.

Hare kanin på er så skrivs vi mer i morgon. Antagligen. Tjo på eder 🙂

