Almedalens theme song

Mitt politiska intresse är väldigt svalt just nu men okej då, jag får väl nämna The Muppet Show, nej, jag menar såklart Almedalen ändå. För det är ju det som tydligen är hetast just nu då ”alla” tidningar skriver om vad som händer där borta på Gotland.

AftonbladetExpressenDagens NyheterSvenska Dagbladet

Debatterna går hit och dit och allting är väldigt intressant för de som orkar lyssna, men jag funderar på den egentliga nyttan av sådana tillställningar. För är det egentligen inte som Eddie sjöng? Att man är en idiot och det kommer nya idioter vart fjärde år.

2 svar

  1. Sickna skurkar haha. De gamla gubbarna på balkongen, är det gräddhyllan då kanske? 🙂

  2. Den hade jag inte hör förut. Någon TV-kanal kanske köpt in Almedalen och kör som avsnitt av The Muppet Show, vi har inte sett någon skillna och inte märkt detta 🙂

Kommentarer inaktiverade.

