Update måndag kväll

Ojoj, ni må tro att jag har tagit det lugnt och fint idag, första semesterdagen som det är. Lite siesta när man vill, ut på ljugarbänken lite, snubbla omkring med voff och bara känna att det är jäkligt gott med lite ledighet.

Har försökt hitta något kul att göra under ledigheten och det lär nog bli en dag ner till Varberg och möjligtvis också en liten kryssning 1-2 nätter någonstans, det kvittar vart, bara jag får komma iväg lite. Någon som vill hänga på? Resan upp till Norrland får läggas på is då det skulle kosta uppemot 8.000 kr med kost, logi, resa m.m. och det har jag verkligen inte råd med just nu iaf. Synd men jag tror Norrland finns kvar lite till.

Nejm nu ska jag försöka plugga lite till, sedan blir det natta. Hare gott alla så skrivs vi mer när andan faller på. Tjo på er 🙂

4 svar

  1. Oj jisses, snacka om att du har världens bästa samtalspartner här då haha. Men jo, ja, tänk på det! Jag kan säkert fixa lite ledigt då 🙂

  2. Ska ta de i beaktande du 🙂 Kan behöva någon att filosofera om livets alla konstiga saker med 😉

  3. Jag hade gärna åkt med som sällskap faktiskt 🙂

  4. Åh va roligt att komma iväg på kryssning! Tänkte själv dra när jag fyller gammal, fast det är ju en månad kvar 😦 Så gott att bara komma iväg och det är ju inte speciellt dyrt heller =)

Kommentarer inaktiverade.

