Update fredag kväll

Så var den äntligen här. Den efterlängtade dagen D som i mitt fall betyder semester. Officiellt är det förstås måndag som räknas men jag är ledig nu, idag, fredag, och det är det som räknas!

Dagen har varit bra där allting på jobbet blev gjort, vi fick ett bra föredrag och diverse inspirerande människor gav mig tillfälle att deltaga i en djupare diskussion angående manligt/kvinnligt. Hur bra som helst, det tackar jag för.

Väl hemma har det varit väldigt lugnt och fint. Handlade lite på macken, har njutit av lugnet och tänker spela Battle Pirates exakt hur länge jag vill i natt. Såklart jycken ska ut också men annars inga förpliktelser. Så grymmeskönt ni kan inte ana. Visst, det blir några små uppdateringar på jobbets sidor och lite pluggande men annars är jag bara ledig. Nu ska jag bara se till att använda min lediga tid till något trevligt. Från början var det ju tänkt att bli Umeå men det visade sig kosta runt 8000 spänn så…nä, det får vänta. Men vi får se!

Hare gottans alla så skrivs vi igen. Naughty night och tjo på er 🙂

2 svar

  1. Tackar så mycket, jorå det ska nog gå bra 🙂

  2. Ha en härlig semester! =)

Kommentarer inaktiverade.

