Update onsdag kväll

Nej, idag är jag inte på humör. Inte alls.

Dagen gick förvisso bra och allting blev gjort, som vanligt och inga konstigheter där. Fick en liten överraskning när lilla mammsen var i stan så jag fick skjuts hem och minsann en wrap på McDonalds. Väl hemma blev det lite vila och ut med voff, ja som vanligt då alltså.

Men under dagen har jag funderat en hel del. Igår kväll fick jag nämligen ett privat meddelande på Facebook från min förre inneboende, mr. T, som skulle behöva bo någonstans en kortare tid och frågade såklart mig. Jag har visserligen ingen inneboende just nu men det känns så knepigt liksom,nu när jag snart påbörjar min semester och har verkligen vant mig (och stundvis njutit) av min ensamhet. Jag blev med andra ord överraskad. Självklart vill jag hjälpa om det är kris, samtidigt som det på något sätt tar emot. Kanske det bara är jag men det handlar om snabba beslut och det blir ju ett litet plus i kassan men…äh, jag vet inte. Kanske bara jag som är nipprig.

Nu tänkte jag dra runt jycken på sista rundan, ta en dusch, äta lite och sedan försöka sova lite. Det blev ont om sömn förra natten så jag känner mig ganska sliten just nu. Med lite frisk luft blir man väl klarvaken, typiskt nog haha.

Hare hare kanin alla så ses vi i morgon igen. Tjo på eder.

