Update tisdag kväll

Sitter och funderar på vad som har hänt idag och kommer fram till, inte så jäkla mycket faktiskt.

På morgonen kände jag mig yr och konstig och susandet i öronen ville helt enkelt inte sluta. Något som har kommit allt mer och oftare på senare tid men jag har ingen aning om varför. Så efter ett snabbt sms till bossen kunde jag jobba hemifrån istället med diverse uppdateringar m.m.

Efter än mer sömn fick jag någorlunda ordning på skallen och kunde rasta hunden åtminstone. Lite senare kom GG på besök varav det blev lite fika och en hel del snack om allt och lite till.

Förutom att jag fick gjort disken och betalade räkningarna så har inte så mycket hänt. Ja, förutom världens åskoväder förstås som alla pratar om, och att jag hoppas att min vän på Peace n Love är okej.

Men nu ska jycken ut på sista vändan, sedan blir det nog lite tv innan det är dags att nanna. Tack för idag, slut för idag så skrivs vi mer i morgon. Tjo på er 🙂

2 svar

  1. Spännande, minst sagt. Undrar hur många volt? 😛

  2. Ja alla pratade verkligen om det åskovädret, som jag själv inte mer än just pratat om eftersom jag jobbade. Hade också en vän som va där, men hon var okej =)

Kommentarer inaktiverade.

