Update måndag kväll.

Hoppla, så tiden försvann helt plötsligt och nu är det snart natta. Ujuj…

En lång dag är strax till ända och jag är smått överraskad faktiskt att jag inte dog halvvägs. Nejdå, riktigt så illa var det inte men utan sömn så blir allting en extra utmaning liksom. Först var det såklart jobbet som gällde, vilket gick bra och pressreleasen för gatuteatern lär bli förbannat bra, vilket såklart känns finemang.

Efteråt var det samtalsdags där jag fick mer myror i skallen. Smått otroligt det där, men också väldigt skönt. Slutligen var det dags för rutinkontroll på sjukhuset för mina ögons skull. Jag hade ju komplikationer för några år sedan och blev behandlad med laser i ögonbotten (gjorde ont som f-n kan jag meddela) och nu ska de kolla om det har hänt något mer. De senaste åren har det legat latent och det är ju bra och alltså inte så mycket att oroa sig för, tack o lov.

Sedan bar det av hemåt och min lilla tupplur råkade bli några extra timmar haha. Men jag tror ändå jag kommer sova gott i natt och komma till jobbet i tid i morgon. Så det är lugna puckar.

Nu blir det lite spelande på Facebook, lite mat och kanske tv innan det är dags att nanna. Jag tackar mina lamer och märrar för idag så skrivs vi mer i morgon. Tack och hej och tjo på er 🙂

