Update onsdag kväll

Ja minsann, det är faktiskt onsdag redan. Ibland går veckorna av bara farten.

Dagen gick bra och jag fixade till pressmeddelandet för vår gatuteater ganska snyggt. Hoppas jag iaf, jag får se vad bossen säger, det är ju han som är ansvarig utgivare o.s.v. annars var det väl det gamla vanliga. Hade lite snack om våra föredragshållare som ska bokas inför hösten men vår gnista finns inte riktigt där just nu. Kanske det är så bara för att vi är så nära inpå semestern?

Dressman blev även besökt och jag fick sällskap av min bror. Det blev dock lite mer inköpt än planerat och jag hamnade på summa över tusenlappen. Nåja, jag behövde ju fler t-shirts och sockar så det var okej ändå.

Väl hemma blev det lite vila, sittandes på bänken och grill såklart. Fastnade lite vid teven också då jag råkar gilla 112 på Liv och Död som kan vara väldigt spännande.

Men nu ska jycken ut på sista rundan, sedan blir det mer mat minsann. Har varit hungrig hela dagen idag, konstigt. Sedan blir det sängen.

Hare hare kanin alla så skrivs vi mer i morgon, okej? Tjo på er 🙂

2 svar

  1. Jodå, det kan man ju men då nog kommer män i vita rockar som vill klä på en 🙂

  2. Ibland måste man få shoppa loss lite, kan ju inte springa omkring naken i denna kylan som vi har 😉

Kommentarer inaktiverade.

