Update tisdag kväll

Ett hittills rekordtidigt (tror jag iaf) sista inlägg för min del då jag är så trött att ögonen snart pekar i kors. Det blev lite dåligt med sömn förra natten, och förr-förra också när jag tänker efter, och nu börjar det hinna ifatt mig. Bingen har en stor attraktionskraft på mig idag må ni tro.

Dagen kom och gick med lite nya utmaningar som löste sig ganska galant ändå. En pressrelease blev någorlunda klar, jag ska bara få tag på mer information, och det känns bra att det trots allt blev ganska bra redan nu. Det är ju ett ganska nytt område för mig men med lite övning ska nog detta gå finemang. Nåja, jag överlevde ändå och det blev faktiskt en djupare diskussion vid fikabordet så jag är ganska nöjd ändå.

Eftermiddagen gled förbi då jag kikade efter jeans på nätet och hittade några schyssta på Dressman, dit jag tänker åka i morgon. De håliga jeansen blir allt mer skröpliga och nu börjar jag visa lite för mycket, helt gratis också, så nu blir det dags för lite klädinköp.

Jag hann även med att besöka grannen på en liten fika och dessförinnan blev det lite grilla också. Marinerade fläskkotletter minsann med en förbannat god grill- och kebabsås och det bästa av allt är att jag har två till i kylen så det blir nog en repris på denna festmåltid ganska snart.

Men nu ska jycken ut på sista svängomen, sedan blir det något att äta innan duschen och sedan den efterlängtade bingen, damn vad det ska bli skönt. I morgon är det planering av föredrag och aktiviteter inför hösten som gäller, sedan får vi se vad morgondagen mer har att erbjuda.

Natti alla, skrivs mer i morgon och tjo på eder alles 🙂

2 svar

  1. Haha ja kanske det, men bara om de sitter bra. För jag är ganska petig 🙂

  2. Hoppas du fick sova gott.Inte kul att gå omkring som en zombie …. Utlovas en bild på din fina bakdel iförd ett par ny inköpta jeans sen?

Kommentarer inaktiverade.

