Update måndag kväll

En lång dag är snart slut och jisses, vad det känns bra.

En hel del har gjorts och mycket har hunnits med, vilket såklart känns väldigt bra. Jag fick tillomed lite nya uppgifter – atta sammanställa ett informationsbrev, med start i augusti – och det känns ju kul att få lite nya utmaningar. Hur nu semestern kommer bli, om det nu blir någon, det är en helt annan sak. Drömmarna finns ju men verkligheten ser lite mörkare ut men jaja, ingen idé att måla fan på väggen, så att säga.

Egentligen är väl det allt jag har gjort idag – jobbat. Det blev lite småstädning hemma också och borttagande av limrester på ytterdörren, men annars har det bara varit förberedande, mejlande osv, bl. a, m.m och tjohej. Nu ska bara jycken ut en sväng till och sedan blir det nog bingen. Pluggandet får vänta tills jag får mer energi, håhå jaja.

I morgon är det tisdag och med lite tur kanske jag får en dos inspiration av jobbarkompisen C och ja, man måste ha lite tro på framtiden också, inte sant? Ha det gott så skrivs vi mer i morgon. Tjo på er, mina lamer och märrar 🙂

