Update fredag kväll

Efter en kaosartad morgon då jag råkade försova mig och fick ila i racerfart till jobbet för att hålla ihop föredraget, kunde jag varva ner (se dagens bild) ordentligt. Vissa morgnar blir helt enkelt inte som man vill, men dagen blev ändå bra. Föredraget om ego boosting och livsinspiration blev mycket uppskattat så tack så mycket J och T om ni läser detta. Vi kommer säkert ses igen, det är jag säker på 🙂

Annars har det varit ganska lugnt och fint här må jag säga. Lite grillning på balkongen också minsann och någon gång snart, antar jag, kommer en kompis över på kaffe och för att låna min skrivare. Inte ofta man kryper på golvet för kvinnor men ibland så är det faktiskt helt okej 😛

Battle Pirates på Facebook står som vanligt på schemat och i övrigt lugnt, och det är helt okej för mig. Några planer för i morgon har jag ännu inte men om vädret är fint så blir det nog mer grilla. Jopp jopp!

Hare gottans nu alla som troligtvis sitter klistrade framför dumburken nu när Sverige möter England i fotboll. Skrivs mer i morgon så tjo på eder så länge gott folk 🙂

